Üdv 2021!
2021. január 01. írta: K.TakácsOrsi

Üdv 2021!

Nálam célok vannak és nem fogadalmak

Szilveszter, Tűzijáték, Jeladó, Rakéta

 

Kezdődik egy új év.

 

Új év, új lehetőségek, valami új kezdete.

 

Már akinek. Mert mint általában, most is kilógok (nagy általánosságban) a sorból. Sebaj, ebből hozom ki a legtöbbet. De majd erről kicsit később.

 

Az idei évet sem kezdtem fogadkozással. Sosem fogadtam meg semmit év elején. Nem éreztem szükségét. Nem éreztem sosem azt, hogy 

"Jaj, hát újév van és fogadjuk már meg gyorsan valamit."

Minek?

Úgysem lenne súlya ennek a fogadalomnak. Amúgy is utálok fogadkozni. Számomra értelmetlen dolog. Talán neveltetésemnek köszönhetem, hogy a "fogadom" és az "ígérem" nem egyenértékű.

A fogadalom részemre csak egy szó, mondat, melyet valamilyen ürügy révén kimond valaki, de igazándiból nem biztos, hogy kicsit is komolyan gondolja.

Viszont az ígéremnek? Ereje van. Ha én megígérek valamit, azt mindig be is tartom. Mert:

Az ígéret szép szó, ha betartják, úgy jó.

És betartom. Egészen a legkisebb papírcetlitől kezdve a legnagyobb titkokig minden téren. Mert így helyes.

A cikk elején írtam, hogy kilógok a sorból. Most le is írom miért.

Én nem fogadkozni szoktam, hanem tervezni, célokat kitűzni és álmodni. Az álmodás az legyen az én dolgom, de a többit megosztom az olvasóimmal. 

Nézzük, mik a célok, melyeket a tervek mentén megvalósítok idén.

  1. Folyamatosan írom a blogot a fő témakörök szerint.
  2. Az 1. pont mellett bővítem majd a Vendégszoba rovatot, ahol bloggereket, szakembereket és termékeket mutatok be, akiknek lételeme a kicsikkel való foglalkozás.
  3. Idén már nem csak a Facebook-csoportomban lesznek elérhető feladatlapok, hanem itt is megosztom egy részét.
  4. Továbbra is kiveszem a részem, hogy a Miadéle növekedjen. Írtam már róla, hogy mit jelent számomra a Miadéle és fogtok még párszor hallani a tapasztalataimról.
  5. Terveim szerint leckékbe fogom gyűjteni azokat az információkat, amiket itt megosztok. Ezeket a leckéket csak a Facebook-csoportban találhatjátok majd meg. Úgyhogy érdemes csatlakozni.
  6. És továbbra is megtaláltok a Megálló, ahol megpihenhetsz csoportban is.

A tervek már készen állnak, hogyan fogom megvalósítani ezeket a célokat.

Szeretném ha minél többen tartanátok velem. olvasnátok és osztanátok meg másokkal az írásaimat.

A kérdéseket ezután is várom és szívesen válaszolok rájuk.

Ahol hallhattok rólam:

Facebook-oldal

Facebook-csoport

Miadéle

Megálló, ahol megpihenhetsz

A bejegyzés trackback címe:

https://segitsegaszuloknek.blog.hu/api/trackback/id/tr8116350794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása