Mit jelent számomra a Miadéle?
2020. december 06. írta: K.TakácsOrsi

Mit jelent számomra a Miadéle?

27750437_560874594280370_5942543742005237544_n.png

Fordításban:
Miadéle = Az én nőiességem

Számomra ennél sokkal több.

Egy közösség.

Közösség, ahol tucatszám találhatók női bloggerek. Nők, akik hasonló élethelyzetben vannak, mint.

Ők nem csak egyszerű nő nemű bloggerek.

Ők anyák, dolgozó nők, vállalkozók, akik női célokról, problémákról, lehetőségekről és a női létről írnak nőknek.

És annak ellenére, hogy csupa nőből áll a társaság, nincs hatalmas vita, sőt semmilyen. Béke van, mert megfér egymás mellett a smink, a zeró waste, a túrázás, a gyermekek fejlődése, az iskolaelőkészítő, a színezők világa és még sok más női téma is. Nincs csata, vita, mert nem ért egyet két nő.

Pedig az a rossz beidegződés jutna eszébe mindenkinek, aki azt hallja, hogy 100 nő egy helyen van. :D "Biztos sok a vita és egymás haját tépik."

Itt összedolgozunk, hogy egymást segítsük.

Hogyan? Itt álljon néhány példa:

  • Nem csak blogbejegyzéseket gyűjtő portál. A Miadéle büszkén mutatja be hétről hétre a bloggerit, akik hasznos és fontos tartalommal töltik fel az oldalt napról napra.
  • Adventi-játékuk keretein belül maguk a bloggerek adnak meglepetést az olvasóknak, megköszönve figyelmüket.
  • Az oldalnak hála több blogger is talált együttműködő társat, hogy a közös témájuk ellenére, mégis egymást támogassák.

Már e három ok miatt is szívből örülök, hogy rátaláltam erre a nagyszerű oldalra. Nekem nem  csupán egy bejegyzésmegosztó hely.  Hanem egy igazi női közösség, ahol nem csak a cikkeim, de én is fontos vagyok. Nem csak az számít, hogy a cikkem milyen. Az is számít, hogy én ki vagyok és én vagyok az, aki a cikket írja.

Olvasd minden nap a cikkeket!

Miért?

Mert hasznosak, aktuálisak és fontos információkhoz juthatsz általuk minden női témában a gyerekneveléstől kezdve az önismereten át a vállalkozásig.

Miadéle. Nőknek. Neked.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitsegaszuloknek.blog.hu/api/trackback/id/tr2816320432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása