Az a fránya bizonyítvány
2021. február 08. írta: K.TakácsOrsi

Az a fránya bizonyítvány

session-1989711.png

 

Emlékszem, nagymamám hogy ˇösszeszidott" (nem szavakkal), amikor a bizonyítványban ötösnél rosszabb jegy is szerepelt. Mert nagyon fontosnak tartotta rajzból, énekből és bizony tesiből is az ötös osztályzatot.

De nekem mindig más volt a véleményem.

 

És nem csak azért, mert kész terrort kaptam a nyakamba, mikor hármast kaptam kötélmászásból, vagy kettest emberábrázolásból. Hanem azért, mert tudtam, hogy nem vagyok többre képes. Akárhogy küzdöttem, nem ment a jobb jegy.

Ezért mindig is úgy gondoltam, hogy egy gyermek nem attól jó tanuló, ha mindenből ötös, hanem ha saját képességeihez képest teljesít jól vagy jobban. Így nevelem a gyerekeimet is. Ha tudom, hogy valamire képes azt csinálja meg, de ha tudom, hogy valami nem megy a képességei miatt, akkor nem bántom érte.

Miért?

 

Mert már az is nagy eredmény lehet egy gyerektől, ha ír egy hármas dolgozatot, vagy sikerül a kötél feléig felmásznia.

A félévi bizonyítványról is ugyanígy vélekedek. Nem a kitűnő bizonyítvány a cél, hanem az, hogy a képességeihez mérten teljesítsen.

Olyan lenne tudni, hogy ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül!

Te egyetértesz velem vagy másképp gondolod?

 

Írd meg!

Köszönöm, hogy elolvastad! Ha tetszik lájkold és oszd meg!

Ahol hallhattok még rólam:

Facebook-oldal

Facebook-csoport

Miadéle

Megálló, ahol megpihenhetsz

A bejegyzés trackback címe:

https://segitsegaszuloknek.blog.hu/api/trackback/id/tr9516418816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása