Viszlát 2020!
2020. december 16. írta: K.TakácsOrsi

Viszlát 2020!

Új Év, Munkaszüneti Napok, December

 

December közepe van. Jön a Karácsony és a Szilveszter. Következik egy új év.

Ez az időszak a lezárás és összegzés időszaka.

Átnézzük minden történt idén.

Most én is ezt teszem.

Hogy hol is voltam 2020 januárjában?

Segítség A Szülőknek elején. Kicsit káoszosan, kicsit kiforratlanul vágtam neki, hogy segíthessek. Szerintem sikerült. A kapott visszajelzésekből legalábbis ezt érzem.

Ahogy múlt a tél és jött a tavasz, kicsit háttérbe szorult az egész. Következett a kertszezon. sok öröm és rengeteg magyarázás, hogy mit, hogyan és miért. Tanítottam a matekot, a beszédet és szókincset fejlesztettem, miközben a kertben gazoltunk és ültettünk.

Nyáron ettük a rengeteg friss zöldséget, gyümölcsöt. Ami megmaradt ment a fagyasztóba, vagy üvegekbe.

Eljött az ősz, kezdődött egy újabb tanév. És ismét hálát adtam az égnek, hogy nem kell túl sokat segíteni az iskolás fiamnak. Hogy rajzból nem lesz ötös? Egye fene. Max. nem ő restaurálja az Esztergomi Bazilikát. Ez van. Kibírom.

Túléltem egy pedagógiai szakszolgálatos látogatást, ahol a fiam remekül teljesített. Megint beigazolódott, hogy csak beszélni kellene. Ez sem gond. Haladunk, fejlődik és ez a lényeg.

Büszke vagyok minden gyerekemre. Ők az élet értelme. Értünk és miattuk, mindent megteszek, amit csak tudok.

És most hol vagyok?

2020 végén. Egy újabb év utolsó heteiben. Túl mindenen, ami volt és előtte annak, ami lesz.

Idén is sokat tanultam és segítettem. Izgultam és biztattam.

Szerintem jó volt ez az év, hiszen ismét együtt várjuk a Karácsonyt.

És neked milyen volt?

Most elmegyek pihenni. A blog januárban folytatódik. 

Boldog Ünnepeket Minden Olvasómnak

 

A bejegyzés trackback címe:

https://segitsegaszuloknek.blog.hu/api/trackback/id/tr3516345512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása